Monday, July 11, 2005

RESIGN...GOOD BYE..

Alhamdulillah...
Bersua kembali...

Pagi tadi aku siapkan Resignation Letter..I gave one month notice..at least sempatla company nak cari pengganti aku dalam masa sebulan nie. Lebih kurang sebulan je lagi aku akan habiskan masa di pusat tusyen ni. Masuk bulan Ogos ni, genaplah empat bulan aku berkhidmat di sini, dan sudah tiba masanya untuk aku berundur..11 Ogos 2005, tarikh aku resign..Hmm..sedih la plak nak tinggalkan student-student aku yang dah hampir tiga bulan lebih aku bersama-sama mereka..Tak tahulah apa reaksi mereka nanti bila dapat tahu cikgu diaorang ni nak berhenti...harap-harap mereka boleh terima..dan semoga mereka dapat pengganti yang lebih baik daripada aku...InsyaAllah...

Apa-apa pun, aku memang takkan lupakan segala kenangan aku bersama-sama mereka..so sweet...semoga apa yang aku telah berikan dan curahkan kepada mereka, dapat mereka jadikan sebahagian daripada bekalan mereka sebelum menghadapi peperiksaan masing-masing..dan yang paling penting, harap-harap apa yang mereka pelajari dan apa yang aku telah berikan mendapat berkat-Nya.

Buat student-studentku, Fazlin, Nithiya,Mohan (F 3), Thivya,Vignes, Adam, Atikah, Afham (Darjah 5), Farhan Hilmy, Isma Haziq, Azfar, Sharifa, Zulaikha (Darjah 6), Puteri, Hanissa, Izzuan, Shahirah, Guna (F 5), Nishant(F 4), Aliff Akmal (F 2), Reuben Dass, Abdullah, Amira (Darjah 4) dan yang paling cute, Nurul Izza (Darjah 1)....Cikgu doakan semoga kalian semua berjaya...InsyaAllah. Good luck for your future undertaking! Keep in touch...

Pop up my Cbox