Friday, July 01, 2005

RINDU...

Aku sebenarnya rindu....rindu..rindu pada siapa? Aku rindu padaNya...Aku rindukan Dia...Mengapa aku rindu? Aku tak tau..itu bisikan hati aku...Hatiku bersuara..."Bila aku akan bertemu denganNya?" Mendengar persoalan itu..aku takut untuk berkata-kata...Aku takut...Bagaimana akan ku hadapkan wajahku nanti kepadaNya? Sesungguhnya aku sangat terasa bahawa aku adalah insan yang begitu jauh dariNya.. Mengapa? Aku perlu mencari jawapannya sendiri kerana hanya aku yang mencipta segala halangan untuk aku terus mendekatiNya.

Bersama-samalah kita bermuhasabah...agar jalan hidup kita ini tidak lari dari pandangan kasihNya...Moga-moga Dia sentiasa memayungi diri kita dengan teduhan Hidayah & dijauhkan kita daripada bahang neraka dunia dan akhirat....InsyaAllah.

Pop up my Cbox